מד צעדים

2 מוצר(ים)

קבע כיוון יורד

קראו עוד על מד צעדים באתר כללית 

נקרא גם לעיתים מד צעדים שעון מודד צעדים מומלץ.

 

בקטוגריה זו תוכלו למצוא מד צעדים - סופר מתקדם באתר פארם פארמה פלוס (נקרא גם צמיד סופר צעדים או מונה צעדים ובנוסף גם מד הליכה)

מידע נוסף על מד צעדים

מחקרים הראו כי פדומטר הוא כלי יעיל בעידוד אורח חיים בריא ופעיל. הליכה היא לעתים קרובות תרגיל שהרב לא מייחסים לו חשיבות, משום שהוא נראה רגיל וקל, אבל זה יכול להיות הכלי שאתם צריכים כדי להשיג את מטרות אורח החיים שאתם מחפשים.

עם מד צעדים, אנשים יכולים ללמוד להגדיר ולהשיג מטרות פעילות גופנית יומית.

מהו מד צעדים?

מד צעדים הוא מכשיר קטן שמודד את מספר הצעדים שאתה מבצע.

איך זה עובד?

למד הצעדים יש זרוע מנוף קטנה בפנים, שנעה למעלה ולמטה בזמן שהירך שלך זזה, ובכך סופרת את הצעדים שלך. זה גם סופר תנועות כגון כיפוף כדי לקשור את הנעליים שלך – כל תנועה נספרת!

האם מד צעדים גם יכול למדוד מרחק?

לחלק מהפדומטרים יש גם אפשרות למדוד מרחק. פעולה זו מחייבת אותך למדוד את האורך הממוצע של הצעד שלך, ולהזין את המידע לתוך המכשיר. זה נעשה בדרך כלל על ידי ספירת מספר הצעדים שנדרש לך ללכת 100m ולאחר מכן חישוב האורך הממוצע של הצעד שלך. חשוב ללכת בדרך כלל בעת מדידת הצעדים שלך, בקצב שאתה בדרך כלל הולך. כשאנחנו מאיצים, הצעדים שלנו מתארכים, וכשאנחנו הולכים לאט, הצעדים שלנו קצרים יותר.

איך אני לובש את מד הצעדים?

המד צעדים מדויק ביותר אם הוא לבוש על הירך – בדרך כלל על חגורת המותניים של המכנסיים או החצאית שלך, בקנה אחד עם הברך שלך.
אם אתה לא לובש שום דבר עם חגורת מותניים, אתה יכול גם ללבוש את זה מתחת לבגדים שלך, על המותניים מעל התחתונים שלך.
חשוב לוודא שהפדומטר נשאר זקוף, שכן הוא לא ימדוד במדויק אחרת.
כיצד לוודא שהוא עובד כראוי:
1. לבשו את מד צעדים
2. לכו 100 צעדים בלי לצפות במונה.
3. בדקו את מספר השלבים שנרשמו כדי לראות עד כמה הוא מדויק. מד הצעדים שלך צריך להיות 85% מדויק, או למדוד בין 85-115 צעדים לכל 100 שנלקחו.
4. בדגמים מסוימים יש הגדרת רגישות שאתה יכול להתאים אם הוא רגיש מדי, או לא רגיש מספיק.
5. אתה יכול גם להתנסות על ידי הצמדה זה במקום אחר כדי לראות איפה זה הכי מדויק בשבילך.

למה לספור צעדים?

הוכח כי רוב האנשים עושים בין 4,000 ל–6,000 צעדים ביום, בעוד אנשים לא פעילים מבצעים רק בין 1,000 ל-3,000 צעדים ביום. עם תחילת השמנת יתר ובעיות בריאות באוכלוסייה שלנו, מד צעדים מספק דרך פשוטה של מדידת רמת הפעילות הגופנית שלך, תוך ביצוע תרגיל שרוב האנשים יכולים לעשות-הליכה.

כמה צעדים אני צריך לעשות?

המטרה היא לעבוד עד 10,000 צעדים ליום. זה שווה בערך 8 ק " מ, או שעה וחצי של הליכה, והוא בקו מנחה פעילות גופנית קנדית של לפחות 30-60 דקות של פעילות נוספת ברוב ימי השבוע. אם אתה כבר ממוצעים 3,000 צעדים, חשוב לעבוד עד מטרה זו בהדרגה, ולהבין כי כמות זו של צעדים לא יכול להיות מומלץ עבור חלק מחברי האוכלוסייה (מבוגרים, אלה עם מחלות כרוניות, או ילדים).

כמה קלוריות אשרוף?

הליכה 10,000 צעדים תשרוף בין 2,000 ל 3,500 קלוריות / שבוע ( בהתאם למשקל הגוף)

איך אני מתחיל?

יש ללבוש את מד צעדים במשך שלושה ימים-באופן אידיאלי שני ימי עבודה ויום אי-עבודה. לחשב את הצעדים הממוצעים במשך שלושת הימים האלה, בהדרגה לעבוד משם. עלייה יומית בטוחה כדי לכוון היא עלייה של 500 צעד ליום, להחיל כל שבוע.
לדוגמה, אם אתם ממוצעים של 4,000 צעדים כרגע, כוונו ל-4,500 צעדים ביום בשבוע הראשון שלכם, אז 5,000 צעדים ביום בשבוע הבא וכו'. אתה לא צריך לעצור ב 10,000 צעדים/יום – ככל שאתה פעיל יותר, מהר תוכל להשיג את מטרות הבריאות שלך, אם הם יהיו להרגיש טוב יותר, לרדת במשקל או לשפר את הכושר. אתה תהיה מופתע כמה מהר את השלבים מסתכמים.

אני יכול לרוץ עם זה?

כן, פדומטרים מתוכננים לעבוד תוך כדי ריצה גם – רק לוודא שהוא מחובר היטב!
דרכים קלות להגדלת הצעדים היומיים שלך
* להחנות את המכונית כמה רחובות מהיעד שלך, וללכת שאר הדרך.
* לרדת מהאוטובוס כמה תחנות לפני אחד שאתה צריך, וליהנות מההליכה!
* קח את המדרגות במקום המעלית או המדרגות הנעות.
* לטייל עם חברים במקום להיפגש לקפה.
* צא לטיול ערב לאחר ארוחת הערב וליהנות הזמן לבד, או להדביק את המשפחה.
* קח הפסקת צהריים בתנועה ולקבל קצת אוויר צח.
* להפסיק להשתמש בשלט הרחוק
* לצעוד במקום בזמן שאתה בטלפון.
 

רכישת מד צעדים

פדומטרים מגיעים בכל הצורות והגדלים. מכשירים פשוטים פשוט למדוד צעדים, בעוד שאחרים כוללים גם תכונות כגון זמן, אזעקה, מרחק, קלוריות, וכו'. כדאי להבין איזה מידע אתה רוצה, ולמצוא אחד עם התכונות שמתאימות לך הכי טוב.
כיסוי מגן יכול לעזור למנוע כל איפוס מקרי של המכשיר בזמן שאתה משתמש בו, וכן קליפ מאובטח מוודא כי הוא לא יורד בקלות.
בדוק כי תצוגת התאורה קלה לקריאה הן בפנים והן בחוץ אם אתה מתכנן ללכת בחוץ.
כדאי לקנות אחד שהוא לא הזול ביותר שאתה מוצא – איכות קשורה בהחלט מחיר, וקניית מכשיר לא מדויק יהיה בזבוז מתסכל של זמן. מדי צעדים איכותיים עולים בסביבות 80 עד 200 שח
לפני שתתחיל, אנא ודא:
* עלייך להתייעץ עם הרופא שלך לפני תחילת כל תוכנית כושר.
* אתה לובש זוג טוב של נעליים.
* אתה נוקט בגישה הדרגתית להגדלת הצעדים שלך.
* אתה מאזן את הפעילות הגופנית שלך עם בחירות מזון הגיוניות ותזונה בריאה-פעילות גופנית בלבד אינה מספיקה!
* אתה מפסיק אם אתה מרגיש כל כאב או אי נוחות פיזית, והולך לראות את הרופא שלך.