תקנון תנאי השימוש באתר - TERMS OF SERVICE pharmaplus.co.il - SITE POLICY
1. כללי:2
1.1 ברוכים הבאים לאתר בית מרקחת "פארמה פלוס" – בית מרקחת למכירה של מוצרי פארם בישראל להלן תקנון האתר:
1.2 כל מי שמבצע איזושהי פעולה ( למשל רכישה וכו') באתר "פארמה פלוס" (להלן:"האתר") מצהיר ומסכים שהוא הבין ומסכים לכל התנאיהתקנון האתר על כל תנאיו ושלא תהיה לו שום דרישה או תביעה שהיא מנוגדת למוסכם בתקנון.
1.3 אתר פארמה פלוס טל שחר משמש כאתר אי קומרס למכירה ושיווק, בין היתר, של תרופות, מוצרי טבע, קוסמטיקה ותוספי מזון והינו פתוח לכלל ציבור הגולשים ברשת האינטרנט בארץ ישראל.
1.4 רב הטקסטים באתר מנוסחים בלשון זכר, אך כמובן שההתייחסות היא לשני המינים.
1.5 פארמה פלוס טל שחר שומרת לעצמה את האפשרות לשנות את תקנון זה, ללא הודעה מראש, וגם לשנות את תוכנו של האתר והמוצרים המוצעים בו, לרבות המחירים.
1.7 הבית מרקחת יספק לך את המוצרים שהזמנת באתר, בתנאי שהמוצרים שהזמנת מצויים במלאי שבידי הבית מרקחת וכן בתנאי שבוצע תשלום בעבור המוצרים ו/או שיש באפשרותך לשלם עבורם באופן שמקובל על הבית מרקחת ו/או על האתר ו/או מי מטעמו.
1.8 אספקת המוצרים ו/או השירותים תתבצע על פי הוראות תקנון זה להלן.
2.הזכויות באתר
2.1. תוכן האתר מוגן בזכויות יוצרים, החל מהטקסט וכלה בעיצוב. בנוסף, האתר משתמש בתכנים מוגני זכויות יוצרים רבים שסופקו על ידי יצרנים וגורמי צד שלישי. עקב כך, יתכנו מצבים בהם האתר עצמו יפר זכויות קניין רוחני ובמקרה כזה נתקן במהרה - למידע נוסף לחצו כאן
3. הגבלת השימוש
3.1 ניתן להרשם כלקוח, וההרשמה מוגבלת רק למי שעבר את גיל 18. בעת ההרשמה או רכישה, הנכם מצהירים שגילכם עבר את 18.
3.2 לא ניתן להרשם בשם של אדם אחר, אלא אם הוא הסכים לך מפורשות ונכח מול המסך בזמן הרישום, והוסבר לו תקנון האתר.
3.3 גולש אשר נרשם באתר, לא יכול להעביר לאדם אחר הרשאה להשתמש בשם המשתמש שלו. על כל גולש שנרשם או רכש באתר לציין פרטים אישיים נכונים.
4. מי זכאי לרכוש באתר:
4.1 כל גולש שימלא את כל התנאים המצטברים שבסעיפים הבאים רשאי להרשם לאתר ו/או לרכוש מוצרים באתר:
4.2 הגולש נמצא כשיר לעשות פעולות משפטיות, וככל שמדובר במי שלא יכול לבצע פעילות משפטית בלי שהאפוטרופוס שלו מאשר לו, או שהוא קטין, שימושו יחשב ככזה שקיבל מהאפוטורופוס אישור.
4.3 לגולש יש ת.ז של ארץ ישראל, או לחילופין, חברה רשומה בא”י.
4.4 הגולש מחזיק בכרטיס אשראי תקף ומאפשר סליקה בחברת אשראי ישראלית.
4.5 הגולש מחזיק בדוא”ל.
5. הרשמה לאתר
5.1 לפני ביצוע הזמנה, יש להרשם כלקוח באתר עם שם ומשתמש וסיסמא, או לרכוש כאורח ללא צורך בשם משתמש וסיסמא, ובכל מקרה יש למלא את הפרטים הבאים: שם כתובת, דואלך טלפון, ובמקרה של תשלום בכ. אשראי דרך האתר ולא עיסקה טלפונית, גם מספר כ. אשראי ותעודת זהות.
5.2 הגולש לא חייב למסור את המידה אך לא יתאפשר ביצוע הזמנה ללא מילוי פרטים אלה.
5.3 בסוף ההזמנה תיבדק העיסקה בחברת האשראי. הזמנה תחשב כהזמנה שבוצעה רק במידה והתקבל אישור מחברת האשראי. זמן המשלוח יספר החל מאישור חברת האשראי בלבד.
5.4 ברגע שתאושר הזמנה, יקבל הרוכש דוא”ל עם אישור הזמנה.
5.5 גם אם יתקבל אישור הזמנה, במידה וההזמנה תכיל פרטים שגויים או חסרים , אישור ההזמנה לא יהיה בתוקף.
5.6 הלקוח יחוייב רק בעת המשלוח בפועל או הכנת ההזמנה לאיסוף (מלבד כרטיס דיירקט / דביט, בהם הכסף מועבר ברגע ההזמנה לחברת האשראי)
5.7 דחיית העיסקה על ידי חברת האשראי תיגרור חיווי מתאים במסך מילוי הפרטים (או הודעה בדוא”ל במידה והסירוב קורה בדיעבד)
5.8 במידה ויהיה שיבוש בפרטים שהתקבלו, ניצור קשר להשלמת הפרטים וזמן האספקה יחשב רק החל מרגע קבלת הפרטים הנכונים. בנוסף, במידה וחלה טעות בתיאור המוצר, תמונתו, מחירו, או זמינותו במלאי, פארמה פלוס רשאית לבטל את העיסקה, וכספו של הרוכש יוחזר לו במלואו.
5.9 במידה והגולש בחר בתשלום טלפוני, הליך הכנת ההזמנה יחל רק לאחר מסירת פרטי התשלום בטלפון וימים שעברו עד למועד זה לא יספרו כימי משלוח.
5.10 על הגולש להבטיח את נכונות הפרטים לצורך משלוח. משלוח שיחזור אלינו עקב מסירת פרטי משלוח שגויים, יגרור חיוב בדמי משלוח של הלקוח.
5.11 אתר פארמה פלוס משמש רק למסחר קמעונאי ולא סיטונאי. מחירי האתר תקפים רק לאתר.
5.13 לידיעת הגולש, אין לרשום פרטים אישיים כוזבים וזהו עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל"ז – 1977 ו/או בכל דין.
5.14 אמצעי התשלום באתר הם בכרטיס אשראי או תשלום טלפוני בכרטיס אשראי. הבחירה מתבצעת בהליך הצ’ק אאוט בשלב “שיטת תשלום.
5.14 המשתמש רשאי לבחור שלא למסור את פרטי כרטיס האשראי באתר, אלא באמצעות הטלפון. לצורך כך עליו להשלים את הליך המכירה ולבחור ב"אופן התשלום" את האפשרות לפיה נציג לקוחות של האתר ייצור עמו קשר טלפוני. מכירה תחשב כהושלמה רק לאחר שמסר הגולש את פרטי האשראי.
6.מחירים
6.1 המחירים המצויינים באתר הם מחיר כולל מע”מ, למעט אם צויין במפורש אחרת.
6.2 המחירים מצויינים ללא דמי משלוח. דמי המשלוח משתנים לפי סכום ההזמנה ולפי שיטת המשלוח (דואר רשום או שליח עד הבית) ומפורטים בדף “מחירי משלוחים” אשר יש קישור איליו מכל דף באתר. פארמה פלסו לא מתחייבת להגיע לכתובות שמסכנות את השליח אין שאין דרך סבירה להגיע אליה.
6.3 פארמה פלוס רשאית לעדכן את מחירי המשלוח ללא הודעה מוקדמת, המחיר שהוצג בעת ביצוע ההזמנה הוא המחיר התקף.
6.4 המחירים המוצגים באתרים הם לגבי המלאי הקיים במחסני הבית מרקחת ואין התחייבות למחירים אלה במידה ותידרש הזמנה מהיצרנים של כמות נוספת.
6.5 דמי המשלוח יתווספו לחיוב אשר בוצע עבור המוצרים.
6.6 מחירי המוצרים נבדקים בצורה יסודית, עם זאת, יתכנו טעויות. ובמידה וחלה טעות אשר גרמה לתמחור בלתי סביר, פארמה פלוס תפנה את הגולש, תודיע לו את המחיר הנכון והגולש יוכל להסכים או לבטל את ההזמנה. יובהר כי אין שום מחוייבות לספק את ההזמנה על פי המחיר השגוי, או בכלל.
6.7 מחיר מוצר אשר מסומן כמבצע - תוקפו של המבצע עד סוף החודש בו החל המבצע, אלא אם כן צוין אחרת
7.אופן ביצוע הרכישה
7.1 על הגולש באתר לבחור מוצר המופיע בחיפוש או באחת הקטוגריות ומשם להגיע לעמוד המוצר. בעמוד המוצר יוכל למצוא תמונה ותיאור מפורט, ואז יוכל להכניסו לעגלת הקניות. כאשר יוכנסו כל המוצרים יש להשלים את הליך הצ’ק אאוט.
7.2 בסוף ביצוע הזמנה ישלח דו”אל המאשר הזמנה. הדוא”ל הוא אינו חשבונית ואינו אסמכתא לגבי ביצוע התשלום ולא מהווה התחייבות מפארמה פלוסו לספק את ההזמנה.
8. המוצרים המופיעים אתר
8.1 פארמה פלוס מציעה לגולשים אפשרו לרכוש מוצרים של יצרנים ישראלים (או מיובאים על ידי יבואנים ישראלים), בכמויות שונות, סוגים שונים לפי שיקול בית המרקחת.
8.2 פארמה פלוס שומרת לעצמה את הזכות להוסיף מוצרים או להוריד מוצרים, ולעדכן את מחירם.
8.3 כל המוצרים באתר הם חדשים כפי שהגיעו מהיבואן או מהיצרן.
8.4 הגולש מאשר שהוא יודע על כל ההאזהרות, ההגבלות והמגבלות שיש עבור כל מוצר, והמידע על הגבלות אלה, הינו באחריות היצרן ולא אחריות פארמה פלוס. עצם הצגת מוצר האתר, לרבות תיאורו, שנכתב על ידי היצרן, לא תשמש כהמלצה או הבעת דעה או התחייבות של פארמה פלוס לטיבו ותכונותיו. פארמה פלוס לא מתחייבת שהטקסט המוצג עבור המוצר הוא העדכני ביותר / נקי מטעויות ולקוח המעוניין לוודא זאת, עליו להתקשר עם היצרן ולקבל ממנו את הפרטים העדכניים והרלוונטים ביותר.
8.5 תמונות המוצרים המוצגות הינן להמחשה בלבד. יתכנו במקרים מסויימים הבדל בצבעים, בצורת האריזה ואלא יהיו יהוו עילא לביטול עיסקה.
8.6 אתר פארמה פלוס מציע למכירה מוצרים חדשים באריזה המקורית בלבד, של יצרנים העומדים בדרישות התקנים.
8.7 פארמה פלוס לא אחראית ליעילות, טיב, ואיכות המוצרים. על אלה אחראים היצרנים והיבואנים של המוצרים והם אלה שיתנו את האחריות. במידה והתקבל מוצר פגום בעת המשלוח, רשאי הקונה להחליף אותו או לקבל את כספו בחזרה.
8.8 במידה והגולש מעוניין לקבל את כספו בחזרה ועמד בכללי ההחזרה שיפורטו, פארמה פלוס תפנה את הלקוח באופן טלפוני לצורך קבלת פרטי אשראי לצורך הזיכוי או תציע להחליף את המוצר.
8.9 אספקת מוצר כפופה להימצאותו במלאי.
8.10 פארמה פלוס עושה מאמצים להבטיח שהמוצרים המוצגים אכן במלאי, אך לעיתים יתכן מצב שמוצר יוזמן ויתברר כי הוא אינו במלאי. במצב זה, נודיע על כך בטלפון, וואסטאפ או מייל, נציע מוצר חלופי או אפשרות לבטל את העיסקה. לאחר ביטול העיסקה, לא תהיה ללקוח שום תביעה או דרישה, לגבי העיסקה.
8.11 יתכנו מקרים בהם מסיבות תוכניות הקשורות במערכת ניהול התוכן, מחיר המוצר בעמודי הקטגוריה, או כמוצר נילווה בדף של מוצר אחר, יהיו שונים ממחיר המוצר בדף המוצר הראשי, זהו מצב זמני כי לעיתים לדפים הנילווים לוקח זמן להתעדכן לאחר עדכון הדף הראשי. למען הסר ספק, המחיר הקובע הוא מחיר המוצר בדף המוצר הראשי.
9. אספקה, הובלה ומשלוח
9.1 אספקת המוצרים אשר נרכשו באתר ושולמו במלואם תיעשה על ידי בית מרקחת "פארמה פלוס" טל שחר.
9.2 המוצרים ישלחו באמצעות דואר ישראל או חברת שליחויות, בהתאם לבחירת הלקוח.
9.3 שליחת המוצר תתבצע בתוך 1-21 ימי עסקים (חוץ ממצבים שמצויין במפורש אחרת), כאשר מניין ימי העסקים יחול מרגע התשלום בפועל.
9.4 ימי עסקים לא כוללים ימי שישיבת, ערבי חג וימי חג.
9.5 מסירת פרטים שגויים תדחה את המשלוח והזמן עד לבירור הפרטים הנכונים לא יחשב במניין ימי המשלוח.
9.6 פארמה פלוס תשתדל שלא יהיו תקלות או עיכובים, אך לא מתחייבת לאספקה שתיכשל עקב כח עליון ואירועים שונים שאינם בשליטתנו, תקלות במערכות המחשוב והתיקשורת השונות. במצב זה, פארמה פלוס תודיע על ביטול הרכישה וזיכוי הלקוח או על עיכוב נוסף.
9.7 הגדרה של כח עליון לסעיף 9.6: שריפות, מלחמות, שיטפונות, שביתות, תקלות ארציות במערכת התיקשורת, אירועים ביטוחוניים.
9.8 ומידה והלקוח יהיה מעוניין בביטול הזמנה שטרם נשלחה עקב עיכוב במשלוח, פארמה פלוס תהיה חייבת בהחזר כספי של עלות המוצר אך לא תהיה חייבת בשום תשלום מעבר לכך.
9.9 פארמה פלוס אינה אחראית על עיכובים שנגמרו על ידי הלקוח, לדוגמא, קושי ליצור איתו קשר בשעות עבודה מקובלות. עיכוב שכזה, לא יחשב כהפרת ההתחייבות לאספקת המוצר.
9.10 חברת המשלוחים תהיה רשאית לתאם עם הלקוח מקום מסירה המוסכם על 2 הצדדים, בהתחשבות בכך שלפעמים עקב מצב ביטחוני כניסה לישובים מסויימים עלולה להיות מסוכנת.
9.11 דמי משלוח מתייחסים למשלוח בתוך מדינת ישראל בלבד.
9.12 מוצרים אשר לגביהם יבחר הגולש בשיטת המשלוח “דואר ישראל” – יחולו עליהם כל הכללים של מדריך הדואר של חברת דואר ישראל, לרבות זמני אספקה ותנאי השירות לש דואר ישראל. בקיבוצים / כפרים / איזורים עם גישה מוגבלת, יתכן והמוצר יסופק למזכירות היישוב, בכפוף להחלטת מנהלת הדואר של איזור. פארמה פלוס לא תהיה אחראית לפעולותיה של חברת דואר ישראל. באחריות הלקוח לאסוף את המוצר מהדואר. לקוח אשר אחר לאסוף את המוצר, לא יבוא בטענות לגבי העיכוב.
9.13 פארמה פלוס לא תהיה אחראית על שיבוש משלוח אשר מקור סיבתו אינה בשליח של חברת השליחויות.
9.14 המוצרים יסופקו בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים או דואר ישראל. במידה ולא יתאפשר המשלוח מכל סיבה שיהא, לראות מצב ביטחוני או מזג אוויר, ננסה למצוא פיתרון חלופי אשר יהיה מוסכם על כולם.
9.15
במידה ובחרתם בשליח, השליח יצור קשר לתיאום המסירה. בהתאם לחוק ההובלות החדש (2019) באפשרותכם לדרוש מהשליח הגעה בחלון שעות שלא יעלה על שעתיים. בנוסף, באפשרותכם לדרוש תיאום משלוח ליום אחר במידה ואין באפשרותכם להיות זמינים לקבלת המשלוח ביום יצירת הקשר הראשוני על ידי השליח.
10. ביטול העסקה והחזרת מוצרים
10.1 המשתמש רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 והתקנות שהותקנו על פיו, כפי שיעודכנו מעת לעת (להלן: "חוק הגנת הצרכן").
10.2 באחריות הלקוח לבדוק את המוצרים ואת טיבם מייד בעת קבלתם. ככל שהמוצר ימצא פגום, או לא תואם למוצר שבהזמנה, באפשרות הלקוח לבטל את העיסקה בהתאם להוראות חוק ההנת הצרכן ותקנותיו.
10.3 הגדרת מוצר פגום: מוצר שלא ניתן להשתמש בו עקב יצור לקוי, תוקף שעבר או סיבה אחרת אשר אינה מאפשרת להשתמש בו.
10.4 ביטול עיסקה יעשה בצורה הבאה: עם גילוי הבעיה, על הלקוח ליצור קשר עם הנהלת האתר ולהודיע על רצונו לבטל את העיסקה והסיבה. הנהלת האתר תיבדוק את הבקשה ואם היא תעמוד בכללים, תודיע על כך ללקוח. שיהוי בבקשה לביטול עיסקה עלול להוביל לביטול הזכות לביטול העיסקה.
10.5 ככל שיש עילה לביטול עיסקה, תהיה ללקוח אפשרות לקבל החזר כספי על המוצר שרכש, בכפוף להחזרת המוצר, באריזה המקורית, וכולל את כל מרכיבו. במידה ותנאי זה לא יתקיים הנהלת האתר לא תהיה מחוייבת לזכות בסכום המלא, וגם לא לזכות בדמי המשלוח. אפשרויות נוספות הן קבלת אותו מוצר נוסף, ללא פגם, או קבלת מוצר חלופי.
10.6 לא ניתן להחזיר מוצרים המוגדרים כתרופה או תוסף מזון.
10.7 בעת החזרת מוצר על הלקוח לצרף את חשבונית המקור באריזה המקורית, אחרת החזרת המוצר תהיה לשיקול דעתה של פארמה פלוס, מלבד מקרים בהם מחייב חוק הגנת הצרכן.
10.8 ניתן לבטל עיסקה מכל סיבה אחרת שלא קשורה לפגם או חוסר תאימות להזמנה, בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
10.9 במצב זה פארמה פלוס תשיב לידי הלקוח את כספו למעט דמי טיפול בסך 5% מערך העיסקה או 100 ש”ח, הנמוך מבחינם, בכפוף להורואת חוק הגנת הצרכן. עם זאת, ברב המקרים, פארמה פלוס תאשר החזר כספי מלא, מלבד עלויות המשלוח הלוך / חזור.
10.10 החזר על דמי משלוח ינתן רק כאשר מוצר מוחזר עקב פגם / אי התאמה. במצב אחר, לא ינתן זיכוי על דמי משלוח ועל הלקוח להחזיר בעצמו את המוצר לבית המרקחת או לשלוח שליח / דואר מטעמו. לקוח שסירב לקבל משלוח ללא סיבה מוצדקת, יחוייב על משלוח כפול (משלוח הלוך ומשלוח חזור). הזמנות שהמשלוח היה חינם עקב סכום הזמנה גדול, עדיין יחוייבו בדמי משלוח במקרה של החזרה, במקרים אלה.
11.11 הנהלת האתר רשאית לבטל עיסקה בלי אישור הלקוח במקרה של:
א. כח עליון,
ב. פעולה בלתי חוקית של הלקוח
ג. תקלה טכנית שגרמה לשיבוש המכירה.
הודעה על ביטול עיסקה תימסר ללקוח בטלפון, מסרון או דואל. במצב זה, לא יחוייב כרטיס האשראי של הלקוח, ואם כבר חוייב, יבוצע זיכוי מלא. ללקוח לא תהיה כל דרישה עקב ביטול העיסקה.
10.11 אנו עושים את מירב המאמצים כדי שהמוצר אשר מגיע אליכם יגיע לאחר שנבדק ונמצא כתקין אולם, במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול
10.12 לא ניתן להחליף מוצרים הניתנים להקלטה, שכפול או שעתוק, שאריזתם כבר נפתחה, אלא אם הוכח שהם התקבלו אצל הלקוח כפגומים מהתחלה.
10.13 למרות האמור לעיל, הנהלת האתר רשאית לחייב דמי ביטול כפי שנקבע על-פי דין.
10.14 לא ניתן להחזיר תרופות או תוספי מזון. זאת בהתאם להוראות משרד הבריאות.
11. אחריות אתר פארמה פלוס
11.11 הטקסטים המוצגים באתר קיימים כדוגמה כללית ומטרתם רושם כללי בלבד. אין להתייחס אליהם כיעוץ רפואי והם לא באם להחליף הנחיה מרופא או הנחיה רפואית, או המלצה לעשות / או לא לעושת שימוש כזה הוא אחר. גולש אשר הסתמך על תכני אתר – עושה זאת על אחרויותו בלבד.
11.12 יתכן שחלק מהתכנים יכילו תכנים המכילים אי דיוקים או שגיאות. נוסף לכך, במצבים בהם תרופות יכולות לקיים אינטרקציה בינהן, או למוצרים אחרים, על כל לקוח להתסמך על רופא או בעל מקצועי רפואי שיבחו את מצבו, בהקשר של הצורך במוצר, מינון וכו’, ולא להתסמך על תכני האתר. פארמה פלוס לא תישא בשום אחריות לגבי הטקסטים המתארים את המוצרים.
11.3 בהמשך לסעיף 11.2, על הלקוח להתייחס לטקסטים בזהירות וחשדנות.
11.4 כל יעוץ או מידע שנמסר מנציגי האתר, הוא בלתי מחייב ובאחריות המשתמש לבדוק בעצמו את כל אשר ירצה לדעת ועליו להתייעץ עם רופא או רוקח, לברר כיצד להשתמש במוצר, מהם תופעות הלוואי, האם ניתן להשתמש במקביל במוצרים נוספים או תרופות נוספות. אין לראות בנכתב באתר או בשיחה עם נציג שירות המלצה, או עידוד לשימוש במוצר בריאותי כלשהו.
11.5 במצב לש אירוע רפואי, יש להתייעץ בדחיפות עם רופא מומחה או לגשת לבית חולים, ולא להתסמך על מידע הרשום באתר.
11.6 לגולש או רוכש באתר לא תהיה כל טענה או דרישה משום סוג לגבי טיב המוצרים, חובת באתר מסתכמת באספקת המוצר במצב תקין.
11.7 הנהלת פארמה פלוס רשאית לשנות כל סעיף בתקנון זה ושאר התקונים באתר ללא הודעה מוקדמת לגולש לא תהיה כל טענה בגין השינוי.
11.8 אין התחיייבות שמידע המופיע באתר יופיע לתמיד.
11.9 הנהלת האתר לא תישא באחריות לנזק ישיר, נזק עקיף, נזק מקרי, או כל נזק אחר, שאירע עקב שימוש באתר, או אי יכולת להשתמש באתר, עקב אספקה של מוצרים או אי אספקה של מוצרים, או בשימוש במידע הרשום באתר.
11.10 זוהי אינה רשימה מלאה של הסייגים, ואין בה למצות את כל הסייגים הכליים החלים על הרוכש הסביר.
11.1 הנהלת האתר לא תישא באחריות לשימוש בלתי חוקי / שימוש לרעה על ידי צד שלישי בפרטים שנמסרו באתר.
12 שינוי השירותים והפסקתם
12.1 לאתר יש את הזכות להפיק את פעילותו בלי התראה מוקדמת.
12.2 האתר רשאיי להביל גישה לחלקים ממנו לכלל המשתמשים, לפי שיקול דעתו, ובלי להודיע על כך מראש. האתר רשאי לשנות את מראו ועיצובו, והיקף המוצרים, ללא הודעה מראש.
12.3 האתר הוא כפי שהוא ולגולש לא תהיה כל תביעה מהנהלת האתר לגבי מגבלותיו של האתר או אי התאמה לצורכי הגולש, חוץ מטענות הקשורות להפרת התחייבות של האתר.
12.4
13. קישורים לאתרים אחרים
13.1 האתר מכיל קישורים לאתרים אחרים במרשתת, אשר אינם מופעלים על ידי הנהלת אתר.
אין להנהלת האתר יכולת לשלוט בהם, וכל שימוש בהם, יעשה בהתאם לתנאי השימוש שלהם. על כן, מעבר על ידי קישור באתר אחר, מצופה ממך לקרוא את התקנון של האתר אחר ולמלא אחר הוראותיו.
13.2 האתר לא ישא בשום אחריות לתכנים או שירותים המופיעים באתרים אחרים.
14. דין ושיפוט
14.1. הדין החל על התנאים האלו, על שימוש באתר הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הבלעדית והיחודית לכל עניין ומחלוקת שקשורים לתנאים אלו או לאתר או לשימוש באתר תינתן לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב בלבד וכל תביעה תידון בהם בלבד.
15.שינוי תנאי השימוש
15.1. האתר רשאי לשנות את תנאי השימוש מפעם לפעם ובנוסף לדרוש מהלקוח לקבל פרטים
נוספים כדי לרשום אותו מחדש (למשל במצבים של תקלה) כדי שיוכל להמשיך להיות לקוח וכל זאת לפי שיקול דעתה הבלעדי של הנהלת האתר.
16. שירות לקוחות
16.1. לגבי כל שאלה לגבי המוצרים והשירותים המוצגים באתרינו, כולל בשאלות הנוגעות למפרט הטכני של המוצר, למידה אודות תפעולו לשהמוצר, אחריות ונושאים נוספים הקשורים למוצרים שיירכשו על ידך באתר, ניתן לפנות לנציגי שירות הלקוחות של בית מרקחת "פארמה פלוס".
16.2. לכל דבר נוסף הקשור לאתר ופעילותו (בין אם מדובר בתלונות ובין אם מדובר במחמאות), ניתן לפנות לשירות הלקוחות של "פארמה פלוס" בדואר אלקטרוני support@pharmaplus.co.il , או בטלפון 03-6499312. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה הקשורה להליך הרכישה.
16.3. האתר הוא סניף נוסף של בית מרקחת טל שחר, אשר נמצא ברחוב שלום אש 9 בתל אביב. עוסר מורשה / ח.פ 052603024 מספר הטלפון בבית המרקחת 03-6499312. כתובת למשלוח דואר: בית מרקחת טל שחר, רחוב שלום אש 9 תל אביב
17 מדיניות פרטיות סודיות ואבטחת מידע
17.1 מדיניות הפרטיות המלאה רשומה כאן: https://pharmaplus.co.il/privacy-policy
17.3 אבטחת מידע: פארמה פלוס עומדת בסטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע וסליקת אשראי. אנו עובדים בתקן PCI, המחמיר ביותר בתחום הסליקה. תקן PCI מספק תהליכי תשלום אמינים ובטוחים – כולל מניעה, זיהוי ותגובה מתאימה לבעיות אבטחת מידע. סליקת אשראי נעשית במערכת ICREDIT של חברת ריווחית.
18. מדיניות נגישות
האתר מונגש לאנשים עם מוגבלות ברמה AA בהתאם לנדרש בתקנה 35 בקובץ "תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות" ולפי הוראות תקן ישראלי ת"י 5568
הרחבה בנושא ניתן למצוא כאן: https://pharmaplus.co.il/accessibility-statment
קוד ההנגשה נמצא בתהליך פיתוח ואנו מוסיפים לו יכולות נוספות מעת לעת. במידה והנכם מעוניינים ליצור עימנו קשר לצורך הודעה על היעדר נגישות, או לבקש ביצוע הנגשה, פנו אל support@pharmaplus.co.il